Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

Imbas QR Kod bagi
melayari Portal Rasmi
menggunakan mobil
 [ x ]

qr

Kami Ingin Mendengar Pendapat Anda...

klik untuk sertai kami >>


Kalender PDTKS

w3c logo
Reset Setting Change font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
 jata  jata2  new_title_6

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Hasil 2019

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT HASIL

BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA JUN 2019

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Mengeluarkan resit bagi bil-bil cukai tanah yang diterima melalui pos (cek, bank draf, wang pos dan kiriman wang) dari tarikh penerimaaan. 1 hari bekerja 44,729 Resit 44,729 Resit 100 0 0
2 Memproses permohonan pulang balik hasil atau deposit bagi permohonan yang lengkap 7 hari bekerja 2 2 0 0 0
3 Memproses permohonan pengurangan denda lewat bagi permohonan yang lengkap 7  hari bekerja  24 21 100 0 0

 

Piagam Pelanggan Bagi Tahun 2018

    

    
        


Kemaskini pada 2019-09-03 09:51:53 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

  footer

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR,

45000 Kuala Selangor

Telefon : 03-32891010 II Fax : 03-32892145 II E-mel : ksel@selangor.gov.my

:: HAK CIPTA TERPELIHARA © 2018 PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR ::

Paparan terbaik menggunakan: IE9 ke atas/
Firefox 11 ke atas /Google Chrome resolusi 1280 x 720 ke atas.

Dasar Privasi & Dasar Keselamatan | Hak Cipta |

Mengenai Kami | Bantuan | W3C | Penafian

iso

Certified to ISO 9001: 2008


Certified to ISO 9001:2008