Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

Imbas QR Kod bagi
melayari Portal Rasmi
menggunakan mobil
 [ x ]

qr

Kami Ingin Mendengar Pendapat Anda...

klik untuk sertai kami >>


Kalender PDTKS

w3c logo
Reset Setting Change font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
 jata  jata2  new_title_6

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan 2019


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA JUN  2019

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN
  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memastikan prestasi pengemaskinian Profil Peribadi,  Profil Perkhidmatan, dan Pengisytiharan Harta mencapai sekurang-kurangnya 99%. 3 bulan 185 185 100 0 0
2 Menyediakan warga kerja yang berkemahiran dan cekap dengan memastikan semua warga kerja menghadiri kursus 7 hari  setahun 188 48 25.53 140 74.47
3 Menguruskan semua baucer bayaran dengan lengkap dan teratur 8 hari dari penerimaan bil dan tuntutan 1112 1101 99 11 1
4 Memastikan kad jemputan bagi majlis anjuran jabatan diurus dengan teratur dan efisyen. 3 hari sebelum majlis 11 11 100 0 0
5 Pengurusan Aduan Awam
        a) Mengemukakan akuan terima 
        b) Mengemukakan maklumbalas aduan.
3 hari bekerja
15 hari bekerja
31 26 84 5 16
6 Mengemaskini maklumat ke dalam Portal Rasmi Jabatan. 1 hari bekerja 31 31 100 0 0
7 Perkhidmatan Meja Bantuan (Help Desk) ICT
        a) Kritikal 
        b) Sederhana 
        c) Biasa
1 hari bekerja
3 hari bekerja
5 hari bekerja
33 33 100 0 0

 

Piagam Pelanggan Bagi Tahun 2018


Kemaskini pada 2019-09-03 09:46:48 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

  footer

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR,

45000 Kuala Selangor

Telefon : 03-32891010 II Fax : 03-32892145 II E-mel : ksel@selangor.gov.my

:: HAK CIPTA TERPELIHARA © 2018 PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR ::

Paparan terbaik menggunakan: IE9 ke atas/
Firefox 11 ke atas /Google Chrome resolusi 1280 x 720 ke atas.

Dasar Privasi & Dasar Keselamatan | Hak Cipta |

Mengenai Kami | Bantuan | W3C | Penafian

iso

Certified to ISO 9001: 2008


Certified to ISO 9001:2008